reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Milada Antalová

Milada Antalová

Bloger 
  • Počet článkov:  9
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som žena, matka, manželka. Taká obyčajná a predsa len originál. Až po 40-tke som zistila, že život treba žiť, voňať, chutnať v každom momente, v každej malej chvíli. Tu a teraz. Nie bolo, nie bude. Každý deň je plný malých, neskutočne nádherných zázrakov, vďaka ktorým mám úsmev na tvári a teším sa na každé jedno ráno. Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéSúkromné

reklama

Nezaradené

Keď negatívne je vlastne pozitívne

Milada Antalová

Keď negatívne je vlastne pozitívne

Naše ubytovacie zariadenie je takmer plné. Dni sa pomaličky dostávajú do normálu. Ak sa vôbec táto situácia dá tak nazvať.

  • 30. apr 2020
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 890x
  • 0
Prišla stuhou previazaná škatuľka

Milada Antalová

Prišla stuhou previazaná škatuľka

18. apríla – sobota. Dovolím si ráno pospať o čosi dlhšie. Odchádzam do práce skontrolovať všetky povinné papiere.

  • 25. apr 2020
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 059x
  • 0
Ako som počas COVID 19 ulovila sólo kapra

Milada Antalová

Ako som počas COVID 19 ulovila sólo kapra

16. apríl – ráno sa mi dosť ťažko vstáva. Noc bola veľmi dlhá. Musím utekať do práce, ubytovaním naše povinnosti nekončia.

  • 25. apr 2020
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 010x
  • 0
COVID 19 - Mám strach a zároveň som plná nádeje. Deň 1.

Milada Antalová

COVID 19 - Mám strach a zároveň som plná nádeje. Deň 1.

Pohľad zo strany ubytovateľa. Deň 1. Je streda 15. apríl. Moja dcéra Simonka má dnes narodeniny – 19 rokov.

  • 18. apr 2020
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 801x
  • 1
COVID 19 - mám strach a zároveň som plná nádeje.

Milada Antalová

COVID 19 - mám strach a zároveň som plná nádeje.

Pohľad zo strany ubytovateľa. Deň 0.  V januári sme všetci hltali správy o výstavbe nemocnice vo Wu-Chane za pár dní.

  • 16. apr 2020
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 171x
  • 1
reklama
Ja a moja permakultúra, moja Brdárka a nezdolaný Radzim - II. časť

Milada Antalová

Ja a moja permakultúra, moja Brdárka a nezdolaný Radzim - II. časť

Moje permakultúrne putovanie - II. časť . Môj vlastný príbeh o tom, ako som sa zoznámila s permakultúrou.

  • 20. mar 2019
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 121x
  • 1
Ja a moja permakultúra, moja Brdárka a nezdolaný Radzim

Milada Antalová

Ja a moja permakultúra, moja Brdárka a nezdolaný Radzim

Moje permakultúrne putovanie v troch častiach. Môj vlastný príbeh o tom, ako som sa zoznámila s permakultúrou.

  • 10. mar 2019
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 118x
  • 1
Niektoré momenty by mali ostať navždy

Milada Antalová

Niektoré momenty by mali ostať navždy

Dnes sme vo svojich domácnostiach zapálili štvrtú adventnú sviečku - anjelskú, alebo tiež nazývanú sviečka lásky a viac ako inokedy si uvedomujeme príchod Vianoc.

  • 29. dec 2018
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 790x
  • 1
Za každými dverami sa ukrýva prekvapenie

Milada Antalová

Za každými dverami sa ukrýva prekvapenie

Moji drahí, už niekoľko rokov sa pohrávam s myšlienkou začať písať knihu – knihu o úsmevných príbehoch, ktoré napísal sám život v jednej neveľkej obci.  Niekde začať treba a tak namiesto knihy, začínam tu – na svojom prvom blogu.

  • 25. dec 2018
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 953x
  • 0
reklama
SkryťZatvoriť reklamu